Google Analytics
Sužinokite, ką tiksliai lankytojai veikia Jūsų tinklalapyje su Google Analytics

Turite interneto puslapį, bet norėtumėte sužinoti daugiau, kaip jame elgiasi lankytojai ir Jūsų esami bei potencialūs klientai? Tai nesunkai galima padaryti nemokamu profesionaliu vartotojų elgsenos stebėjimo įrankiu – Google Analytics. Mes padedame savo klientams stebėti lankytojų veiksmus, paaiškiname, kurie rodikliai yra svarbiausi, padedame analizuoti statistiką ir daryti atitinkamas išvadas apie lankomumo santykį su pardavimų didėjimu.
Google Analytics galimybės
Google Analytics galimybės yra milžiniškos, todėl dažnas išnaudoja vos 10% viso potencialo. Taip yra todėl, kad daug kas laiko šį nemokamą įrankį sudėtingu naudotis paprastam žmogui. Tai netiesa! Su mūsų pagalba pamatysite, kad Analytics naudotis yra itin paprasta ir labai naudinga Jūsų verslo plėtrai. Analytics konkrečiai atsako į klausimus, ką Jūsų puslapyje veikė ir šiuo metu veikia puslapio lankytojai. Jūs galite žinoti, kiek lankytojų atėjo per dieną, kiek iš jų liko puslapyje ir skaitė kažką papildomai, kiek iš karto pirko ar užsisakė Jūsų siūlomas prekes ar paslaugas (arba bent pradėjo pirkimo procesą).
Ši informacija yra be galo naudinga rinkodaros kampanijas kuruojantiems žmonėms, todėl padedame ją pateikti suprantama kalba – įrankis leidžia konfigūruoti ataskaitų išvaizdą, todėl mes sukuriame būtent Jums pritaikytą ataskaitą pagal KPI (Angl.: Key performance indicator), tikslų pasiekimą, reklamos kampanijų aktyvumą ir kitus rinkodaros rodiklius bei metrikas. Šis įrankis yra nuolatos atnaujinamas ir tobulinamas, nes norima padaryti jį suprantamą visiems, kas ieško atsakymų į klausimą, ką tiksliai veikia lankytojai. Jam skiriama nedaug dėmesio visose rinkodaros kampanijose, todėl mes pasiruošę šią situaciją pakeisti.
Ką darome mes?
Mes atliekame viską, kas susiję su Google Analytics:
- Įdedame į Jūsų puslapį teisingus Analytics kodus;
- Identifikuojame esminius Jūsų verslo našumo rodiklius (KPI) ir sugalvojame kokios metrikos padės šiuos rodiklius matuoti;
- Sukonfigūruojame „tikslus“ (Angl.: goals), kurie fiksuoja, ar lankytojai atlieka veiksmus kuriuos Jūs norėtumėte, kad jie atliktų jūsų tinklalapyje (paspaudžia mygtuką „Pirkti“, užsisako naujienlaiškį, atsiunčia užklausą, perskaito tekstą ar peržiūri video);
- Sukonfigūruojame ataskaitas arba dashboardus, kuriose rodomi tik esminiai duomenys kuriais remdamiesi galėsite optimizuoti reklamines kampanijas ir priimti verslo sprendimus;
- Vadovaujamės motto „Negali valdyti to, ko nematuoji“ (Angl.: You can not manage what you don‘t measure), todėl visus sprendimus stengiamės paremti statistika ir įžvalgomis;
Visus savo teisingus sprendimus dėl efektyvių rinkodaros veiksmų priimame vadovaudamiesi Google Analytics statistika ir duomenimis, todėl šis įrankis yra mūsų pagrindinė darbo priemonė, kuria tikime ir pasitikime. Rytą pradedame ne nuo kavos, o nuo Google Analytics ataskaitų peržiūros – tai mūsų aistra, kuria norime pasidalinti su savo klientais. Norime, kad klientai žinotų tai, kas iš tikrųjų vyksta jų tinklalapiuose, o ne vadovautųsi gandais, spėlionėmis, o kartais ir „sapalionėmis“, kurias skleidžia pseudo-specialistai.