Google Hotel Ads
Norite subalansuoti lankytojų srautą? Gauti daugiau tiesioginių rezervacijų ir atrasti naujas rinkas?
Susisiekite su mumis – hotelads@intentagency.lt

Kodėl verta rinktis Google Hotel Ads?
Remiantis nepriklausomos marketingo tyrimų kompanijos Ipsos MediaCT atliktų tyrimų duomenimis, šiandieninis vartotojas planuojant keliones, viešbučių rezervaciją pirmiausia renkasi paiešką internete. Planuodami laisvalaikio keliones 65% apklaustųjų, o planuojant verslo keliones 69%, informacijos apie kelionės vietas, viešbučius ieško internete naudojant paieškos variklius. Mūsų tikslas – pasitelkiant Google Hotel Ads nukreipti tokius vartotojus į Jūsų viešbutį. Google Hotel Ads suteikia galimybę vartotojus nukreipti tiesiogiai į Jūsų viešbučio rezervacijos platformą. Dažniausiai viešbučiai naudojasi Booking.com paslaugomis ir standartiškai sumoka apie 15% mokesčių, už įvykusias rezervacijas. Pasirenkant Google Hotel Ads galėsite pritraukti lankytojų srautą ir gauti rezervacijas tiesiogiai, o ne vien per Booking.com platformą, kurioje taikomi rezervacijos mokesčiai.
Kaip veikia Google Hotel Ads?
1. Jūsų viešbučio PMS (property management system), Channel Manager arba IBE (internet booking engine) sujungiama su AdsHotel platforma.
2. AdsHotel platformoje padaromos paskyros, kampanijos Jūsų viešbučiui.
3. Administratorius atlieka reklaminių kampanijų nustatymus, optimizavimus, vertinimus.
4. Pateikiamos aiškios ataskaitos su reklaminės kampanijos efektyvumo vertinimais bei tolimesniais pasiūlymais, įžvalgomis.
5. Mokama už skelbimo paspaudimą, o ne parodymą.
6. Skelbimai rodomi, kai vartotojas atlieką paiešką.
Google Hotel Ads privalumai
- Galimybė rodyti skelbimus Google, Trivago, Tripadvisor, Kayak platformose.
- Mokate už reklamą ir jos administravimą. Nėra papildomų rezervacijų mokesčių.
- Pasiekiami tiksliniai, potencialūs vartotojai, kurie tiesiogiai atvedami į Jūsų viešbučio rezervacijos platformą.
- Lengvai išmatuojamas reklamos efektyvumas.
- Didesnis ROI (return on investment), lyginant su Adwords reklama.