Prieš savaitę mes kartu su Filippo Fasolo ne tik pakvietėme viešbučių atstovus paragauti taip išgirtų benedikto kiaušinių Gaspar’s restorane bet ir atpūtėme naujų vėjų iš Italijos. Naujus vėjus, kurie stipriai pakeis viešbučių reklamos veidą.
Šnekučiavomes prie kavos puodelio kartu su Kempinski, Raddison, Congress, Comfort, Ramados ir kitais didžiausių viešbučių atstovais. Pusryčių metu, Filippo Fasolo, idėjų generatorius ir AdsHOTEL platformos įkūrėjas, pristatė naują viešbučių reklamos erą – Google Hotel Ads.
Šiandien pats didžiausias iššūkis viešbučiams gauti, kuo daugiau tiesioginių rezervacijų. Iššūkis kovoti toje pačioje arenoje su Booking.com platforma. Filippo pabrėžė, jog viešbučių reklama smarkiai kis per ateinančius metus. Jau dabar apie 65% keliautojų, viešbučių ieško internete, naudojant įvairius paieškos variklius, o Google Hotel Ads – sekantis ir svarbiausias žingsnis gauti tiesioginių rezervacijų, išvengiant komisinių mokesčių.
Džiaugiamės, jog sulaukėme tiek daug dėmesio, susidomėjimo ir gerų atgarsių po Google Hotel Ads pristatymo. Jau spėjome susitikti ir padiskuoti su viešbučių atstovais apie AdsHOTEL platformos galimybes.
Tad žengti sekančiam žingsniui subūrėme Google Hotel Ads komandą, kuri padės išnaudoti AdsHOTEL platformos galimybes: gauti daugiau tiesioginių rezervacijų, didinti matomumą, subalansuoti lankytojų srautą ir ištirti naujas rinkas.
Ar Jūs pasiruošę žengti sekantį žingsnį?