Socialinių tinklų rinkodara
One morning, when Gregor Samsa woke from troubled dreams, he found himself
transformed in his bed into a horrible vermin. He lay on his armour-like back, and if he lifted his head.

Socialinis marketingas
Siūlome kompleksines socialinio marketingo paslaugas – komunikavimas ir į pardavimus orientuoto Jūsų verslo įvaizdžio kūrimas keliuose socialiniuose tinkluose, atsižvelgiant į Jūsų potencialių klientų auditoriją. Mūsų patyrę interneto rinkodaros ir socialinių tinklų rinkodaros specialistai sukurs Jūsų verslui profilius socialiniuose tinkluose ir pasirūpins juose publikuojamu turiniu ir jo pasiekiamumu kaip įmanoma platesnei auditorijai.
Kas yra socialinis marketingas?
Socialinis marketingas – nauja paslauga Lietuvoje. Ji yra skirta įmonėms, kurios pageidauja išplėsti savo tikslinę auditoriją, paskatinti pardavimus, populiarinti savo prekės ženklą, sustiprinti verslo ar tam tikro prekės ženklo įvaizdį.
Paslauga teikiama tik nuodugniai išanalizavus kliento verslo pobūdį, esamų ir potencialių klientų portretus, apsvarsčius sąsajas su kitomis interneto rinkodaros priemonėmis. Nėra dviejų vienodų socialinio marketingo kampanijų, nes kiekvienas verslas yra labai specifinis ir individualus, kiekvienam savo klientui skiriame visą savo specialistų dėmesį ir žinias.
Kaip tai vyksta?
- Išanalizuojami kliento poreikiai ir verslo pobūdis.
- Apibrėžiama tikslinė auditorija ir numatomi jos pasiekiamumo kanalai ir strategija – parenkami socialiniai tinklai, kurie yra efektyviausi (Facebook, Google+, LinkedIN, Twitter, Instagram, Foursquare, Pinterest yra populiariausi, tačiau nebūtinai visi tinkami kliento komunikacijai).
- Parinktuose socialiniuose tinkluose yra kuriami profiliai – sukuriamas grafinis apipavidalinimas, pristatomieji aprašymai.
- Pradedamas publikuoti iš anksto suplanuotas ir apgalvotas turinys. Jis publikuojamas tam tikru metu, stengiantis pasiekti maksimalią auditoriją ir efektyvumą.
- Ieškoma socialinių tinklų profilių sekėjų, kuriems ir pateikiama visa reikalinga informacija, sekėjai skatinami atlikti tam tikrus veiksmus (komentuoti, spausti „Patinka“, dalintis informacija ir t.t.). Auditorijos įtraukimas – vienas iš svarbiausių paslaugos etapų, lemiančių visos kampanijos sėkmę.
- Bendraujama su esamais sekėjais – atsakoma į jų klausimus ir komentarus, palaikomas dialogas.
- Sekėjų veikla analizuojama, ir sekama situacija, kaip socialinių tinklų veikla daro įtaką prekės ženklo populiarinimui ar pardavimų skatinimui.
Visa tai vyksta vienu metu keliuose socialiniuose tinkluose. Profilius prižiūri aukščiausio lygio profesionalai, turintys ilgametę patirtį interneto rinkodaros ir socialinių tinklų rinkodaros srityse.Socialiniai tinklai – puikus nemokamas informacijos sklaidos kanalas, kurį galite profesionaliai išnaudoti ir Jūs. Susisiekite ir pristatysime paslaugą išsamiau.